Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Η καταστολή συνεχίζεται...

Σε μια εποχή επίθεσης του Κεφαλαίου και σκληρής εκμετάλλευσης της εργατικής τάξης οι μηχανισμοί του κράτους λειτουργούν «περίφημα». Λειτουργούν κατασταλτικά απέναντι σε αγωνιζόμενους ανθρώπους. Αυτό δεν θα άλλαζε με τους σοσιαλδημοκράτες στο τιμόνι. Αγωνιστές στοχοποιούνται και διώκονται.
Τελευταίο "περιστατικό" η κλήση για απολογία στον σύντροφο Γιάννη Κ.

Σε αυτές τις μεθοδεύσεις χρειάζεται συσπείρωση και ενότητα όλων των ταξικών δυνάμεων, κάθε προοδευτικού ανθρώπου ξεχωριστά για να μην περάσει η τρομοκρατία.

Στις 24 Αυγούστου έλαβα κλήση σύμφωνα με την οποία καλούμαι στις 20 Σεπτεμβρίου να απολογηθώ ως κατηγορούμενος “κατόπιν αυτεπάγγελτης ποινικής δίωξης για το αδίκημα της απόπειρας εμπρησμών από κοινού από την οποία θα μπορούσε να προκύψει κοινός κίνδυνος για άνθρωπο.”
Είναι προφανές πως δεν γνωρίζω για ποιο λόγο καλούμαι να απολογηθώ ή για ποιες πράξεις κατηγορούμαι, μιας και δεν έχω το δικαίωμα να ενημερωθώ σχετικά με μια υπόθεση που παρουσιάζεται να με αφορά, παρά μόνο ενώπιον του ανακριτή. Την ίδια στιγμή καλούμαι να πληρώσω σχεδόν 1000 ευρώ για να υπερασπιστώ στοιχειωδώς τον εαυτό μου. Ένα υπέρογκο ποσό για οποιοδήποτε εργαζόμενο.
Αυτό που γνωρίζω, είναι πως η επαπειλούμενη δίωξη μου έχει άμεση σχέση με την ενεργή μου συμμετοχή στο αναρχικό και ευρύτερο αντιεξουσιαστικό κίνημα τα τελευταία 20 χρόνια. Δεν είναι η πρώτη φορά που οι δικαστικές και αστυνομικές αρχές στοχοποιούν και διώκουν άτομα του ανταγωνιστικού κινήματος προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα κατασταλτικά σχέδια της εκάστοτε κυβέρνησης.
Θεωρώντας πως η υπόθεση μου αποτελεί κομμάτι ενός πιο διευρυμένου κατασταλτικού σχεδιασμού, αποτελεί υποχρέωση μου να δημοσιεύσω αυτό το κείμενο προκειμένου να ενημερώσω τους συντρόφους και τις συντρόφισσες για μια κατάσταση που φαίνεται να εξελίσσεται. Οι μεθοδεύσεις αυτές θα πρέπει να αντιμετωπίζονται και να απαντιούνται συλλογικά.
Συντροφικά
Γιάννης Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου